Na základe spresneného postupu obstarávania a dodávky tovarov „Výpočtová technika“ z Rektorátu STU v Bratislave zo dňa 20. 07. 2016 Vám posielame aktualizáciu mechanizmu fungovania procesu obstarávania a dodávky tovarov „Výpočtová technika“.
STU v Bratislave má od 01. 07. 2016 uzatvorené rámcové dohody s dodávateľmi výpočtovej techniky nasledovne:
predmet zákazky:
1. časť: Servery a UPS
a)   Ing. Henrich Raduška – H.R. SOFT
b)  Diebold Nixdorf s.r.o.
c)   Tecton a.s. 
2. časť: PC, monitory a komponenty
a)     AGEM COMPUTERS, spol. s r.o. 
b)     Tecton a.s.
3. časť: Notebooky, tablety a 2in1
a) Tecton a.s.
4. časť: Tlačiarne, MFP a skenery
a)     Ing. Henrich Raduška – H.R. SOFT
b)     Diebold Nixdorf s.r.o.
c)     AGEM Computers s.r.o
5. časť: Aktívne prvky sietí.
a)     Ing. Henrich Raduška – H.R.SOFT
b)    Diebold Nixdorf s.r.o.
c)     AGEM COMPUTERS, spol. s r.o. 
V súvislosti s centralizáciou nákupu výpočtovej techniky v podmienkach STU, Vám oznamujeme aktualizovaný postup predkladania požiadaviek na obstaranie výpočtovej techniky (ďalej len „požiadavka na dodávku VT“:
Postup predkladania požiadaviek na obstaranie predmetov zákazky: 
zaktualizované formuláre na predkladanie požiadaviek na Výpočtovú techniku z R-STU.
V nasledujucich formulároch sú 3 hárky:
hárok 1 – Pokyny pre žiadateľov (ako postupovať pri vyplňovaní požiadavky pre predmetnú časť) - tu upozorňujem, že mechanizmus fungovania procesu obstarávania výpočtovej techniky na fakulte sa nemení t.j. požiadavky sa aj naďalej posielajú na Útvar verejného obstarávania na fakulte z kade sú hromadne za celú fakultu posielané na R-STU.
hárok 2 – Požiadavka ( pre predmetnú časť)
hárok 3 – Katalóg s príkladmi zariadení pre predmetnú časť. (Katalóg s príkladmi zariadení pre všetky časti Vám posielam aj v samostatnom súbore)
   podklad 1_Servery_a_UPS
   podklad 2_PC_monitory_a_komponenty
   podklad3_Notebooky_tablety_a_2in1
   podklad 4 Tlaciarne_MFP_a_skenery 
   podklad 5 Aktivne_prvky_sieti 
 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    